Salidə ŞƏRİFOVA: "PROFESSOR MƏDƏD ÇOBANOV – TÜRK ƏDƏBİ DİLLƏRİNİN TƏDQİQATÇISI"

Salidə ŞƏRİFOVA:
Filologiya elmləri doktoru, Nyu-York Elmlər Akademiyasının akademiki, professor Mədəd Çobanovun elmi fəaliyyəti Müasir Azərbaycan ədəbi dilinin, Azərbaycan dialektologiyasının, onomastikasının, ümumtürkologiyanın ədəbi-mədəni və elmi-nəzəri əsaslarını müəyyən edən tədqiqatları və s. əhatə edir. M.

Salidə ŞƏRİFOVA:"S.C.PİŞƏVƏRİNİN “NADİRƏ” ROMANININ JANR XÜSUSİYYƏTİ, PROBLEMATİKASI, OBRAZLARI VƏ BƏDİİ DİLİ"

Salidə ŞƏRİFOVA:
Siyasətçi, publisist, jurnalist, İran kommunist partiyasının təsisçisi, Azərbaycan Milli Hökumətinin sədri (1945–1946) Seyid Cəfər Mir Cavad oğlu Pişəvəri (Cavadzadə, 1892-1947) “Zindan xatirələri dəftərindən” memuar-povesti, “Məhun banu” və “Nadirə” romanları, bir çox müxtəlif felyeton və şeirləri

Türk Dövlətləri Təşkilatı – türkdilli dövlətlərin tarixən könüllü şəkildə yaratdığı ilk siyasi beynəlxalq təşkilat

Türk Dövlətləri Təşkilatı –  türkdilli dövlətlərin tarixən könüllü şəkildə yaratdığı  ilk siyasi beynəlxalq təşkilat
03 noyabrda TDT-nin Astanada “10-cu yubiley Zirvə Görüşü” keçirildi. Tədbirə ev sahibliyi edən Qazaxıstan prezidendti ölkəsinin təşkilata sədrliyini “Türk dövrü” və ya “TURKTIME” devizi altında keçiriləcəyini bildirli. Prezident “Türk dövrü” kimi tərcümə olunan TURKTİME ifadəsini eyni zamanda

Bilal Alarlı: "FOLKLORUN “ZƏFƏR” JANRLARI"

Bilal Alarlı:
Bilal Alarlı (HÜSEYNOV), ADPU Cəlilabad Filialının müəllimi, Naxçıvan Dövlət Universitetinin elmlər doktorluğu üzrə dissertantı, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, “Qızıl Qələm” Media Mükafatı laureatı Tarixin bütün mərhələlərində Azərbaycan folklor örnəkləri janr özəllikləri ilə diqqət

Qalib ruhun əbədiyyət nəğməsi

Qalib ruhun əbədiyyət nəğməsi
Qələbə son deyil, başlanğıcdır, milli tərəqqi üçün yeni imkanlardır. Səlahəddin Xəlilov Böyük tarixçilərin düşüncələrinə görə tarixin səhnəsində görünən böyük müharibələrin taleyini döyüşən odunun say üstünlüyü həll

Salidə ŞƏRİFOVA: “MAVİ-YAŞIL KİTAB”IN İŞIĞINDA (romanının janr xüsusiyyəti, problematikası, obrazları və bədii dili)

Salidə ŞƏRİFOVA: “MAVİ-YAŞIL KİTAB”IN İŞIĞINDA (romanının janr xüsusiyyəti, problematikası, obrazları və bədii dili)
(DAVAMI) Romanda azərbaycançılıq ideologiyasına qarşı olan obrazların təsviri müəllifin mənfi surət kimi təqdim etdiyi xalqına, millətinə qarşı xəyanəkarlıq etmiş, öz şəxsi mənafelərini xalqın, millətin mənafeyindən üstün tutmuş həmvətənlilərin təqdimində əksini tapır. Əsərdə Azərbaycan xalqına

Salidə ŞƏRİFOVA: “MAVİ-YAŞIL KİTAB”IN İŞIĞINDA (romanının janr xüsusiyyəti, problematikası, obrazları və bədii dili)

Salidə ŞƏRİFOVA: “MAVİ-YAŞIL KİTAB”IN İŞIĞINDA (romanının janr xüsusiyyəti, problematikası, obrazları və bədii dili)
GİRİŞ Məmməd Əliyevin nəşrini planlaşdırdığı tetralogiyasının üçüncü kitabı olan “Mavi-yaşıl kitab” əsəri “Həsrətin o üzü” və “Karvan köçər, ötər gedər sədası”romanlarında olduğu kimi epoxal roman xüsusiyyətlərinə malikdir. “Mavi-yaşıl kitab” romanının janrı “Həsrətin o üzü” və “Karvan köçər, ötər
Əvvəl 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 16 Рекомендуем задуматься скачать софт с нашего сайта и последние хорошие фильмы смотреть онлайн на лучшем кинопортале Sonra